maaalinnilssson

Alla inlägg den 18 september 2010

Av malin nilsson - 18 september 2010 13:14

Ibland så börjar jag undra vad jag har för något upp i bollen.. Jag gick ut för att plocka svamp, men jag tänkte bara på att plocka trattkantareller eftersom jag trodde att det var för sent på säsongen att plocka vanliga. Så när jag går där på stigen så är det massor med gula svampar överallt. Eftersom jag inte tillhör en av dom smartare som vandrar på denna jord så trampade jag ner alla. När jag upptäcker mitt misstag så var dom flesta såklart nertrampade. Lyckat! 

Jag lyckades få ihop några hela iaf. Sen letade jag bara efter gula och lyckades skrapa ihop 6-7 liter iaf =)

Jag tog lite bilder man datorn vill inte samarbeta just nu så dom kommer senare :)




Av malin nilsson - 18 september 2010 11:11

Degen verkar inte ha allt för mycket att bjuda på. Jag kände just ett väldigt stort sug efter att gå ut i skogen och leta svamp. Kommer ihåg att jag gjorde det förra året och hittade typ 20 liter! Det var riktigt roligt, men mamma har sagt att det inte finns lika mycket i år och jag vill ju bara gå ut om jag hittar svamp. Men jag ska nog göra ett försök iaf. 


I går hyrde jag The lovely bones. Jag tyckte att det inte var så bra alls, eller så fattade jag inte själva handlingen. Det var skönt att äckelgubben dog i slutet iaf!


  

Presentation


Hej! Jag heter Malin Nilsson och bor i Uppsala.

På min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Nedräkning till studenten

Omröstning

Min blogg?
 Ogillar
 Gillar

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards