maaalinnilssson

Alla inlägg den 6 september 2010

Av malin nilsson - 6 september 2010 21:15

Nu är vi äntligen färdiga med alla balar! Mätaren stannade på 668 balar minus några som vi pressade om. Men det blev perfekt! Anna skulle ha 500 och jag ska ha 150 så det blev precis så det räckte till båda. Kanon! 


Blev hungrig efter att ha lyft balar hela kvällen så nu sitter jag och mumsar på en av mina marmeladbröd. Hur goda som helst! Om jag får skryta lite :D Får lägga upp receptet sen..


Nej nu ska jag ta mig en välbehövlig dusch! Ser ut som en med brottsbenägen hudfärg från ett icke skidåkande land just nu! Hehe. Dålig humor eller inte... Kunde bara inte låta bli att skriva det. 

Av malin nilsson - 6 september 2010 15:23

Jag tyckte att jag hade hittat ett skit bra recept på bröd! Bakar in fyllningen och så har man riven ost utanpå. Skit bra när man ska upp till skolan, bara slänga in i mikron så har man färdigt bröd. Kanon! Men det var ju liiite svårare än jag trodde. Degen kladdade, fastnade överallt. Blev inge fina kuvertbröd inte men ja det får duga... Och så jäste dom till det dubbla i ugnen så man kommer inte behöva gå hungrig till skolan iaf!


   Började bra!  Slutade i kaos! Jag lyckades bränna alla plåtar så dom ser inte så goda ut alls. Men när jag smakade så var dom riktigt mumsiga! :D Det är väl huvudsaken?? 

Presentation


Hej! Jag heter Malin Nilsson och bor i Uppsala.

På min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Nedräkning till studenten

Omröstning

Min blogg?
 Ogillar
 Gillar

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards