maaalinnilssson

Alla inlägg den 13 september 2010

Av malin nilsson - 13 september 2010 23:51

Idag stängde dom av drottning gatan för att göra ordning inför inspelningen av Män som hatar kvinnor. Skit roligt tycker jag att dom ska spela in i Uppsala! I morgon ska jag ner på stan hur coolt vore det inte om man skulle få se hunken Daniel Craig! Fast dom har precis bara börjat med bygget så jag får nog drömma vidare... Jag kommer sitta på bänkad iaf när den har premiär!


  


Nej nu ska jag hoppa in i duschen och sen sova! God natt!

Av malin nilsson - 13 september 2010 19:17

Jag har tok fastnat i Timbuktu träsket! Låtarna går på repeat. Ganska sköna låtar ändå tycker jag. Älskar skånskan! Satt och lyssnade på en intervju i sommras med Jason i P3, hur som helst kom jag och tänka på det härom dan och sen dess har låtarna fastnat.


Ikväll blir det Die hard på nian. Har aldrig sett ettan så jag tänkte att det skulle vara på tiden. Och så hoppas jag att pappa hinner laga vatten pumpen snart! Jag vill duscha! Men nu ska jag se Halv åtta hos mig! Hej hej!

Av malin nilsson - 13 september 2010 13:46

Nu har jag gjort en intresse anmälan om att bli konsulent hos Living and room. http://www.livingandroom.com/living.aspx


Verkar skit roligt! Tror att det skulle passa mig bra eftersom jag älskar att prata inför människor. Hoppas att dom hör av sig! Har suttit och lusläst deras katalog! Dom har jätte fina saker!

  

Jag håller tummarna! =)

Av malin nilsson - 13 september 2010 10:43

Sista veckan jag är ledig nu. Eller ja skolan börjar på torsdag igen så det är bara tre dagar kvar. Känns lite konstigt nu när man har varit ledig i nästan fyra månader. Fast jag tror att jag verkligen skulle behöva göra något på dagarna igen! Jag har blivit så lat nu på sista tiden! 


Satt just och spanade in mitt nya schema. Kul att dom har lagt in komplettering för mig på alla fredagar efter lunch när jag egentligen har slutat! Men då kanske jag kan bli av med alla prov och så blir jag helt ledig i vår sen när alla andra läser NUM kursen. Lovely!


Jag är fruktansvärt less på  min mobil just nu! Varför skulle jag köpa touch för?! Det tar 300 år att skriva ett sms och man måste kolla hela tiden när man skriver. När man hade knappar så kunde man skriva utan att ens kolla vad man gjorde. Men antar att jag vänjer mig...

Presentation


Hej! Jag heter Malin Nilsson och bor i Uppsala.

På min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Nedräkning till studenten

Omröstning

Min blogg?
 Ogillar
 Gillar

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards