maaalinnilssson

Direktlänk till inlägg 13 mars 2011

Sara Varga - Spring för livet

Av malin nilsson - 13 mars 2011 10:23
Du säger att du har förändratsAtt du aldrig menade att slåDu säger att allt har förändratsOm jag ville, så skulle jag förståMan skadar inte den man älskarVilket du faktiskt säger att du görJag lever med mina minnenOch sår som ingen kan seJag lever med mina minnenFörsöka glömma är ingen idéMan skadar inte om man älskarVilket du faktiskt säger att du görSpring för livet om det är dig kärtAtt slå tillbaka, det är det inte värtDu kan inte förändra, du kommer aldrig förståDet enda du kan göra är att gåDet enda du kan göra är att gåDu skadade hela mitt väsenDu sa att jag alltid gjorde felDu klagade på hela mitt väsenTills jag inte längre var helMan skadar inte om man älskarVilket du faktiskt säger att du görSpring för livet om det är dig kärtAtt slå tillbaka, det är det inte värtDu kan inte förändra, du kommer aldrig förståDet enda du kan göra är att gåDet enda du kan göra är att gåOch jag älskar livetDet får du inte ta ifrån migFör om nu hat är motivetSå finns där inget hat hos migSpring för livet om det är dig kärtAtt slå tillbaka, det är det aldrig värtDu kan inte förändra, du kommer aldrig förståDet enda du kan göra är att gåDet enda du kan göra är att gåDet enda du kan göra är att gå
 
 
Jessica

Jessica

13 mars 2011 13:08

Kanon låt! ;D

http://qenka.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin nilsson - 24 april 2011 17:31

Nu är vi halvvägs in i påsken. Igår var det jätte mysigt här hemma, hela familjen var här hemma och åt påskmat. Jag är fortfarande mätt sen igår! Men allt är ju så gott!   Idag har jag hjälpt pappa att välta på åkrarna. Fy fan så ont i ryggen jag...

Av malin nilsson - 22 april 2011 17:20


Underbar dag eller vad!? Det är så skönt att våren har kommit på riktigt! Dagen har bestått av lite pyssel här hemma. På fm satt jag med pappa i traktorn när han harvade. Han tycker att det är på tiden att jag lär mig harva. Lite konstigt för att för...

Av malin nilsson - 21 april 2011 14:08

Nu tänkte jag ta mig i kragen och börja mitt bloggande igen.   Halva påsklovet har gått och jag känner hur ångesten börjar krypa fram inför nästa vecka. Nästa vecka läser jag bara med ettorna. De är faktiskt helt okej, men tre hela veckor med dom...

Av malin nilsson - 20 mars 2011 15:10

I dag har jag en bakdag igen. Baka är makalöst roligt tycker jag! I dag blev det tekakor. Får se hur de blev för jag täkte att jag skulle vara lite kreativ och hittade på ett alldeles eget recept =)    Igår blev det utgång. Det var väl en utgång ...

Av malin nilsson - 19 mars 2011 13:15

Lördag i dag och jag sitter och smaskar på min supergoda grönsaksoppa som jag gjorde i går till lunch. Blev förvånad själv för jag hade i princip allt som jag kunde hitta.   1 liter grösnaksbuljong 1 dl linser 2 potatisar 3 morötter 1 hal...

Presentation


Hej! Jag heter Malin Nilsson och bor i Uppsala.

På min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Nedräkning till studenten

Omröstning

Min blogg?
 Ogillar
 Gillar

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards