maaalinnilssson

Alla inlägg den 9 september 2010

Av malin nilsson - 9 september 2010 20:46

Ja jag skulle tro att jag har träningsvärk i morgon! Fy tusan vilket pass jag just var med om! Trodde aldrig att det skulle ta slut. Lollo verkligen pumpade ur dom sista krafterna ur en! Men skönt var det och nu ska jag ta mig en välbehövlig dusch och till sist avsluta kvällen i soffan med en kopp te :)


Lina var jätte duktig hos veterinären idag! Det första hon gjorde var (som hon alltid gör hemma när det kommer något) att hoppa rakt upp och ge veterinären en stor FEEET kyss rakt i ansiktet! Hehe lite pinsamt men sen fick hon lugnande så då var hon helt död.. Tills det kom in en JÄTTE STOR hund i väntrummet! Då hoppade hon upp och började morra. Hehe...


Och så körde jag PRICK i rätt hastighet hela tiden :) Grattis till mig! Men fyy vilken tid det tog att komma nånstans!

Av malin nilsson - 9 september 2010 10:17

Vad jag har tråkigt! Märks att jag har tråkigt på dagarna, jag uppdaterar bloggen 2-4 gånger om dagen, och så kikar jag in på alla andras bloggar och irriterar mig över att dom inte uppdaterar. Men det kanske är att alla andra har bättre saker att göra på dagarna än att blogga..


Nu sitter jag och väntar på att klockan ska snurra på lite fortare. Om två timmar ska jag åka till vet. med Lina. Jag kollade till såret nu när jag vaknade och fy vad äckligt det var!! Det rinner en massa var och vätska ur såret så hon är alldeles kladdig i bak. Blää! Det blev marsch pannkaka in i duschen och tvätta rent. Men tycker synd om henne stackarn.. Tratten som hon har är alldeles för stor så hon snubblar in i allt som kommer i vägen. Och hon är ju inte det smartaste som finns så när hon fastnar i nått fortsätter hon att gå framåt i hopp om att ändå komma framåt.. Lilla puckot! Jag ska köpa en ny tratt sen. Hon når inte ens vatten skålen för att tratten är så stor.


Jag hittade ett jätte smarrigt recept som jag tänkte prova att baka nu. Hej hej!

Presentation


Hej! Jag heter Malin Nilsson och bor i Uppsala.

På min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Nedräkning till studenten

Omröstning

Min blogg?
 Ogillar
 Gillar

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards