maaalinnilssson

Alla inlägg den 16 september 2010

Av malin nilsson - 16 september 2010 21:45

Fy tusan vilket pass det var i dag! I slutet gav jag allt jag hade och såg fram emot stretchningen. Jag hade aldrig gått på Annas pass förut och visste så klart inte att hennes pass är längre. När jag var som tröttast visade det sig att det var 3 puls låtar kvar. Benen skakade ganska bra sista låten!


I dag fick jag agera försökskanin. Dock för mina egna små teorier jag har om allt.. Jag började i dag så jag har inget svar än om det funkar. Men jag har utvecklat mitt antioxidant knep iaf! Men det innebar att jag fick ligga i ett solarium i dag! Har jag inte gjort på flera flera år och jag ville egentligen inte göra det men ja. Den som ska bli fin får lida pin helt enkelt... I morgon ska jag inhandla pistachnötter och fortsätta min "behandling".


Jag känner att jag VERKLIGEN behöver en dusch nu! Först solning och sen ett mördarpass. Tror inte att någon vill lukta under mina armhålor nu! 


JAG FICK MIN SOLO I DAG! Som jag har längtat. Massa smarriga bilder och toppen utav allt är Kalles krönika! Han är för skön den killen!

   

Kärlek när den är som starkast! (ett gammalt nummer dock)

Av malin nilsson - 16 september 2010 18:23

Skolan var visst inte så dum iaf! Enda dagen jag går hel dag är på tisdagar! Riktigt skönt! I morgon slutar jag halv tolv. Lovely =). Mamma och Pappa ska bort i morgon kväll och lasse skulle på lan så då blir jag all alone. Hatar att vara hemma själv! Man är så van att det är liv och rörelse hela tiden här hemma! 


Men nu ska jag åka och träna :)

Av malin nilsson - 16 september 2010 18:23

Skolan var visst inte så dum iaf! Enda dagen jag går hel dag är på tisdagar! Riktigt skönt! I morgon slutar jag halv tolv. Lovely =). Mamma och Pappa ska bort i morgon kväll och lasse skulle på lan så då blir jag all alone. Hatar att vara hemma själv! Man är så van att det är liv och rörelse hela tiden här hemma! 


Men nu ska jag åka och träna :)

Av malin nilsson - 16 september 2010 06:00

Dåligt pigg man var i dag! Fy! Känner mig mer död än levande i dag. Men det går nog över snart får jag hoppas :) 


Försöker få i mig lite frukost men man är ju inte alls hungrig den här tiden! Jag ser fram emot kursen som börjar i dag! Ska bli riktigt roligt! Men nu måste jag börja göra mig klar om jag ska hinna med bussen.

Presentation


Hej! Jag heter Malin Nilsson och bor i Uppsala.

På min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Nedräkning till studenten

Omröstning

Min blogg?
 Ogillar
 Gillar

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards