maaalinnilssson

Alla inlägg den 2 september 2010

Av malin nilsson - 2 september 2010 14:23

JAG BLIIIIR TOOOKIG! Satans förbannade mygg jävlar! Har hållt på hela dan nu att försöka få ner poolen. Men myggen försöker att suga ut varenda liten droppe blod ur mig! Det kliar överallt! Det är ändå ganska varmt i dag så man vill inte klä på sig för mkt heller. Det är ganska pillrigt att få ut alla pluggar ur ställningen så det tar sin lilla tid... 


Men nu har jag tagit en liten paus och nu ska jag fortsätta med att få bort alla möbler ur svinhuset sen i lördags. Alla soppåsar med kräftskal står fortfarande kvar där inne. Det lär ju lukta mumma nu kan jag tänka mig :O. 


Nej nu kan jag inte sitta här hela dagen...


Hej så länge :D

Presentation


Hej! Jag heter Malin Nilsson och bor i Uppsala.

På min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Nedräkning till studenten

Omröstning

Min blogg?
 Ogillar
 Gillar

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards