maaalinnilssson

Alla inlägg den 1 september 2010

Av malin nilsson - 1 september 2010 17:38

Nyss hemkommen från städeras stad! Jag tycker att jag hittar riktigt bra i Uppsala, men varför i hela friden gör jag inte det när jag kör bil!? Det är så man kan bli galen när jag håller på att snurra runt på varenda j***a gata! Sen när jag tillslut hade krånglat mig fram till Granngårdens spannmåls mottagning så hade jag ändå inte kommit rätt! Suck... Som tur var träffade jag på Anna-Karin som jobbar där så hon kunde ta påsarna och lämna in :D Sen var det bara att krångla sig ut igen.


Jag testade jordens skönaste skor i dag! Jag är heeelt förälskad!


  

Fast dom jag provade var bruna. Dom ska tydligen förbättra träningen med 23%. Men smakar det så kostar det naturligtvis. Kände att det ekade ganska bra i plånboken idag men jag ska köpa dom nästa månad :D


Ikväll är det sista avsnittet på fångarna på fortet. Jag är helt såld på det programmet, men det ska ändå bli skönt att det är slut :) Jag hejar på Fortets Mästare :D!


Om jag får säga det själv så blev jag ganska nöjd med min header, den blev lite för hög men det orkade jag inte ändra på :P


Av malin nilsson - 1 september 2010 10:32

Känner att hösten står på ingång, löven börjar bli gula på björkarna nere i sjön. Det var sol nyss, men nu har det kommit en massa moln. I dag ska jag ta en tur till Gränby och köpa mig ett par skor. Smart som jag är har jag använt mina träningsskor ute hela sommaren så dom var ju inte så jätte fina när jag skulle ha dom i går kväll. Suck.. Bara utgifter, har en ganska saftig mobilräkning också som ligger och väntar på att få suga ur det sista på mitt konto.. Fattar inte hur den kunde bli så stor den här månaden, inte har jag ringt mer än vanligt tycker jag..?


Jag sitter och klurar på hur min header ska se ut.. Har ledsnat på att det bara står namnet på bloggen.


Jag ska fortsätta klura, sen ville pappa att jag skulle ta emot en lastbil med ett litet paket. Men burr! Det ser ut som om det ska börja regna när som helst :(

Presentation


Hej! Jag heter Malin Nilsson och bor i Uppsala.

På min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Nedräkning till studenten

Omröstning

Min blogg?
 Ogillar
 Gillar

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards