maaalinnilssson

Alla inlägg den 30 november 2010

Av malin nilsson - 30 november 2010 15:00

Ja äntligen är mina värden bra igen. Allt var normalt förutom mitt lever värde som var för högt men det kunde ha att göra med mina p-piller. Han sa att det var vanligt att det blev högt om man äter p-piller. Fast ja min hosta får jag ju dras med ett tag till men den är ju också på bättringsvägen så jag hoppas på att bli helt bra snart.


Jag åkte in till sjukhuset vid elva och det var ju helt omöjligt att få en parkering där. Tror jag höll på i en trekvart och snurra runt. Sen så när jag hittar en plats så kommer det nån idiot och kör om mig och tar den. Fy så arg jag var, då gav jag honom fingret men jag tror inte att han såg. Sen ledsnade jag och åkte iväg till studenternas och ställde mig. Och så fick jag en härlig promenad i det fina vintervädret! Eller inte! Fy tusan vad jag frös! Jag känner att det börjar bli dags att plocka fram vinterkläderna nu!


Nu ska jag fixa lite mat till ikväll. I morgon blir det fika med finaste Sara och sen blir det smörgåstårta hemma hos Syster yster som fyller år!

Presentation


Hej! Jag heter Malin Nilsson och bor i Uppsala.

På min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Nedräkning till studenten

Omröstning

Min blogg?
 Ogillar
 Gillar

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards