maaalinnilssson

Alla inlägg den 18 november 2010

Av malin nilsson - 18 november 2010 13:32

I går var jag till läkaren, han typ kollade på halsmandlarna, öronen, lyssnade på lungorna men jag verkade vara frisk som en nötkärna. Sen tog han tempen, 39,6 fast det visste jag ju sen tidigare. Så tog jag ett blodprov, tack och lov inte i armen! Det var bara ett litet stick i fingret så jag överlevde det. Sen fick jag sitta och vänta och sen kom han tillbaka och sa att jag har blodförgiftning. KUL! Jag fick penicillin och nån hostmedicin med morfin i. Läkaren sa att jag troligtvis skulle börja må dåligt av den för att den är så stark. Och visst är den stark! Jag typ låg och yrade och grät hela kvällen, skit skumt.. Nu sitter bara den där hemska huvudvärken kvar. Men det får jag nog leva med den kommande veckan.


Nu har jag missat en vecka i skolan. Jag vill inte ens tänka på hur mycket jag ligger efter nu. Blir hård plugg nästa vecka kan jag tala om! Det värsta är nog att jag missar två lektioner för K-G. Fast i morgon skulle vi vara ute i ladugården hela dan så jag missar inte så mycket teoretiskt iaf.


Nu ska jag göra lite lunch och återvända till min film. 

Presentation


Hej! Jag heter Malin Nilsson och bor i Uppsala.

På min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Nedräkning till studenten

Omröstning

Min blogg?
 Ogillar
 Gillar

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards