maaalinnilssson

Alla inlägg den 25 november 2010

Av malin nilsson - 25 november 2010 10:36

Jäklar vilket oväder det var i natt! Ganska skönt att ligga och kura i soffan ändå när man ser hur det ser ut ute. Mamma adventspyntade i går och stämningen är på topp. Iaf tycker jag att det är så sjukt mysigt när man kan börja ana att julen är på väg.


I går var jag till läkaren, i sju och en halv timme satt vi där! Först kom jag till infektions kliniken. Där tog dom en massa blodprover. Sen skulle jag röntga lungorna men det var typ fullt där så vi fick vänta länge på att få komma in. Sen glömde dom bort att vi satt där när jag hade röntgat klart. Så det gick åt tid att vänta på det också. Sen kom vi tillbaka runt 7 och skulle bara vänta på att få svar. Men då hade dom fått för sig att jag kunde ha fått en blodpropp. Infektionskliniken stängde också så då fick jag sitta och vänta på akuten. Där händer det ju ingenting om det inte är allvarligt så där dödade vi många timmar. Sen skulle jag upp på skiktröntgen. Det tyckte jag inte om.. Eller det var mest när dom sprutande in kontrastet som det blev obehagligt. Man fick nån konstig smak i munnen och så blev man alldeles varm i kroppen. Jag reagerade väldigt starkt på det så jag fick stanna för observation också.. Men sen såg dom att det inte var en blodpropp och att det var lunginflammation så nu har jag fått nån ny penicillin. Så nu hoppas jag på att bli frisk!! Men det blev en riktigt lång kväll det där! Vi var där fyra och kom hem halv tolv. Fyy så less jag var då!


Presentation


Hej! Jag heter Malin Nilsson och bor i Uppsala.

På min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Nedräkning till studenten

Omröstning

Min blogg?
 Ogillar
 Gillar

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards