maaalinnilssson

Alla inlägg den 19 november 2010

Av malin nilsson - 19 november 2010 14:06

Nu har jag suttit i snart två timmar och knåpat på en ny header och bakgrundsbild. Nu har jag ledsnat och blev väl inte så där jätte nöjd, vet inte riktigt vad jag gjorde för fel med headern men den blev alldeles för kort. Men det ska jag fixa till när mitt tålamod har kommit tillbaka. Internet är så segt just nu så allt tar sån lång tid när man ska sitta och vänta på att en sida ska komma upp. Men men det här får duga så länge även fast ingenting passar ihop. Fast jag lyckades få in lite vinter och det var ju målet.

Av malin nilsson - 19 november 2010 10:27

Just nu är det bara gnäll från mig... Jag börjar riktigt ledsna på att vara sjuk nu! Snart har jag haft feber i en vecka! Och inte hjälper medicinen heller, tvärtom hostan är mycket värre nu än innan jag började med medicinen. Har inte febern gått över tills i morgon så skulle jag åka boka en ny tid hos läkaren, men jag håller tummarna för att den ska försvinna. Men det är nog inte så troligt eftersom febern fortfarande ligger på 39 grader.


Nu ska jag försöka få i mig lite frukost sen ska jag fortsätta lite på mitt projektarbete tror jag. 

Presentation


Hej! Jag heter Malin Nilsson och bor i Uppsala.

På min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Nedräkning till studenten

Omröstning

Min blogg?
 Ogillar
 Gillar

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards