maaalinnilssson

Alla inlägg den 26 november 2010

Av malin nilsson - 26 november 2010 23:52

Jag är helt kär i Minnah! Även om jag inte tror att hon kommer att vinna Idol så kan hon väl ändå få komma tvåa? Juryn tyckte inte om henne ikväll men jag älskar henne! 


Jag vill gå och sova men jag är inte det minsta trött, har inte lust att ligga och vrida mig i sängen så jag tänkte försöka skriva av mig lite så kanske jag somnar bättre sen. Igår var jag också så här men då låg jag och löste lite sodoku ist. Det funkade ganska bra det med. Jag lyckades klura ut den jag hållt på med i snart tre månader. Gissa om jag somnade med ett leende på läpparna?

Idag ringde läkaren jag träffade i onsdags och sa att dom ville ta fler prover från mig... Jag trodde att jag var klar där men icke. Fast dom verkar ju vara väldigt noggranna och kolla upp alla tänkbara saker så det är ju bra. Men dom skrämde ju livet ur mig när dom sa att jag kanske hade fått en blodpropp. Usch! Kan man ens få det när man är så här ung?


Nej nu är det slut på skrivande, nu ska jag försöka få en blund i ögonen.

Av malin nilsson - 26 november 2010 10:32

Inatt sov jag hela natten utan att hosta! Gud så skönt, annars har jag bara legat och vridit mig och haft hostattacker men i natt fick jag inte en enda! Håller jag på att bli frisk? Skulle ju vara på tiden :D


Skolan håller på att fasa ut gamla data systemet och i dag är sista dan man kan rädda alla sina gamla arbeten. Känner jag mig rätt så har jag X antal halvgjorda arbeten kvar på datorn. Så nu ska jag och 745an pallra oss iväg till skolan. Kan ju bli intressant de här. Jag har aldrig kört bil i snö. Fast på halkbanan sa dom att så länge man inte kör för fort så ska det gå bra, så jag satsar på det tror jag! Nej nu ska jag ut i kylan! Burrr!

Presentation


Hej! Jag heter Malin Nilsson och bor i Uppsala.

På min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Nedräkning till studenten

Omröstning

Min blogg?
 Ogillar
 Gillar

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards