maaalinnilssson

Alla inlägg den 1 november 2010

Av malin nilsson - 1 november 2010 16:18

Dagen har spenderas med min favorit syssling Emma. Först åkte jag och hämtade henne i stan när jag hämtade ut passet, sen åkte vi hem och checkade in på flyget, åt korv och mos och sen in till stan igen. Nu har jag köpt min vakuumpåse som jag ska packa alla kläder i så jag får plats med mer. Väskan vi får ha med oss är pytte liten så jag tänkte att en sån påse skulle vara kanon. Vi får se i morgon när jag börjar packa om den är bra. Sen tänkte vi åka till IKEA och kolla lite men ingen orkade gå in så vi fikade bara där. I dag har jag verkligen varit en trafikfara! Det är verkligen ett under att det inte hände något. Ett tag kunde jag knappt högerregeln. Jag HATAR att köra bil i stan!


Imorgon ska jag och Sarisen träffas innan jag försvinner för gott känns det som. Fast tiden kommer nog gå fort när man väl kommer dit. Jag måste köpa ett linne, strumpbyxor innan jag åker. Alldeles för mycket utgifter och för lite inkomster. Det går inte bra ihop alls... Suck.


  

Visst ser det härligt ut! Jag vill åka NU! :D


Av malin nilsson - 1 november 2010 09:08

Idag är jag uppe med tuppen. Vaknade sju och var hur pigg som helst. Jag har till och med hunnit städa lite på rummet, efter i fredags så behövdes det städas igen.. suck.


Nu ska jag åka in till stan och hämta ut mitt pass som jag skulle ha gjort för flera veckor sen. Sen ska jag ta en sväng förbi Jossan och hämta min klänning och skor och sen hämta upp Emma nånstans... Kommer inte ihåg alls vad hon sa men jag tror att det var nångång runt 10, så jag lär nog åka nu om jag ska hinna med allt.


I dag är det första november! Är det jag som börjar bli gammal eller går tiden bara ovanligt fort?

Presentation


Hej! Jag heter Malin Nilsson och bor i Uppsala.

På min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Nedräkning till studenten

Omröstning

Min blogg?
 Ogillar
 Gillar

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards