maaalinnilssson

Alla inlägg den 21 november 2010

Av malin nilsson - 21 november 2010 12:35

Väldigt tråkig dag måste jag säga! Gråmulet och slask. I dag ska jag bara kura ner mig i soffan med en kopp te och kolla på en film :) Jag fick tid hos läkaren idag igen för uppföljning eftersom medicinen inte hjälper. Så vi får se vad dom säger i dag. Jag vill verkligen vara frisk tills på tisdag men det känns ju inte som att det är så speciellt troligt längre :(


Längtar så mycket tills vintern kommer på riktigt. Förra vintern var så otroligt fin. Fast det var väl kanske lite överdrivet mycket snö, fast ändå så gillade jag det. Jag tror att jag har blivit en vintermänniska. 

  

En bild på Lina från förra vintern. Det sprang tre älgar över åkern och Lina släppte dom inte med blicken.

Presentation


Hej! Jag heter Malin Nilsson och bor i Uppsala.

På min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Nedräkning till studenten

Omröstning

Min blogg?
 Ogillar
 Gillar

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards