maaalinnilssson

Alla inlägg den 29 november 2010

Av malin nilsson - 29 november 2010 19:59

Jag kollade nyss på flykten från hönsgården. När jag såg att den gick på teve så tänkte jag "Åh vad roligt, den har jag aldrig sett" men jag insåg ganska snabbt varför jag inte såg den när jag var liten.. En av de sämre barnfilmerna var det nog! Men det kanske har att göra med att jag inte är något barn längre?

  


Det blev varken något städande eller sjukhus besök i dag. Lata Malin tog överhanden igen.. Nej men jag ringde till sjukhuset och då sa dom att det var väldigt lång väntetid så och jag kände inte riktigt för att sitta och rulla tummarna i dag så det ska jag göra i morgon tänkte jag. Och vad gäller städandet så tvättade jag  faktiskt min ENORMA klädhög. Så en liten guldstjärna är jag allt värd tycker jag! 

Av malin nilsson - 29 november 2010 19:50

Jag fastnade vid Jerry Springer på teve. Helt sjukt program det där! eller jag har aldrig sett det så det kanske bara är det här avsnittet. Iaf så handlar det om en tjej som är prostituerad. Hon kan aldrig hitta en kille eftersom alla lämnar henne när de får veta hennes yrke. Nu är hon med i programmet och ska gifta sig med en kille hon aldrig ens sett! Fy fan alltså! Och vad är det för en kille som bara gifter sig med första bästa h**a?? Helt sjukt! Tydligen så har dom en serie där flera gifter sig... Typ transor, bögar osv... Jag undrar hur man kan förnedra sig själv genom att ställa upp i såna här program?

Av malin nilsson - 29 november 2010 10:07

Men vilken underbar dag det är! Inte ett enda moln på himlen och snön glittrar som bara den utanför fönstret. Igår så slogs jag av hur fort det här året har gått! Jag tyckte inte att det var så längesen som vi satt och firade första advent förra året. Även om vi inte gått in i december än så måste det här vara den mysigaste tiden på året! Och det bästa av allt är att det snart börjar bli ljusare ute! Jag tycker verkligen inte om att det är så mörkt ute. Mörkt när man går upp och mörkt när man kommer hem. Nej det är då inget för mig.


Idag ska jag förmodligen till sjukhuset igen. Måste bara ringa och kolla så att dom har tid. Idag känner jag att min ork ligger i botten och jag har ingen vidare lust att ta mig in till stan. Men det är väl lika bra så att det blir av... Idag ska jag iaf försöka städa lite på mitt rum iaf så jag har det gjort.

Presentation


Hej! Jag heter Malin Nilsson och bor i Uppsala.

På min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Nedräkning till studenten

Omröstning

Min blogg?
 Ogillar
 Gillar

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards