maaalinnilssson

Alla inlägg den 24 november 2010

Av malin nilsson - 24 november 2010 14:11

Idag fyller min fina vän Linn år! Stort GRATTIS till dig!


Bilden blev väldigt suddig jämfört med den jag har på datorn.. Konstigt..


Nu har jag fått en ny tid hos läkaren eftersom jag aldrig blir bättre. Men nu skulle jag få komma till infektionskliniken så dom får gå till botten med det här! Undrar vad dom har för super bakterier där borta i London som gör att man ska bli så här sjuk? Dom skulle typ ta bättre prover där och så ska jag röntga lungorna så ser dom om det är lunginflammation eller inte. Fast just nu är det ganska skönt att ligga i soffan med tanke på vädret, inte för att jag har varit ute på ett tag men det ser inte ut att vara någe skönt alls.

Presentation


Hej! Jag heter Malin Nilsson och bor i Uppsala.

På min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Nedräkning till studenten

Omröstning

Min blogg?
 Ogillar
 Gillar

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards