maaalinnilssson

Alla inlägg den 3 november 2010

Av malin nilsson - 3 november 2010 09:37

Tiden kryper fram känns det som! Vill att klockan ska bli elva så vi kan komma i väg nån gång. Jag kollade på vädret för en vecka framåt i London. 16 grader och sol i morgon! YES! Det är väl ändå där nånstans som den svenska sommaren ligger? Har till och med packat ner bad kläder. Fast det är för att dom har jacuzzi där vi ska bo. HÄRLIGT!


jag har blivit helt besatt av låten "Gubben i lådan"! (som jag la in tidigare) Egentligen är den inte så värst bra men den har tokfastnat på min hjärna. Har satt den på repeat på Spotify.


Nu ska jag åka om en timme. Måste hinna göra ren kaninburen eftersom jag inte gjorde det i går. Lasse ska vara kaninvakt i veckan så jag ska lära upp honom också hur han ska göra.


Nu gick tiden helt plötsligt fortare!


Goodbye Sweden, Hello England!

Presentation


Hej! Jag heter Malin Nilsson och bor i Uppsala.

På min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Nedräkning till studenten

Omröstning

Min blogg?
 Ogillar
 Gillar

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards