maaalinnilssson

Direktlänk till inlägg 17 januari 2011

30 dagar, 30 bilder

Av malin nilsson - 17 januari 2011 22:09

Hittade denna lista på systers blogg och jag kände att den här listan var något för mig. Har ju sett andra som bara lägger upp massa text och jag har tänkt på att göra en sån också men som ni känner till så säger en bild mer än tusen ord så det här passade mig som handen i handsken!


1a bilden: Någon du umgås väldigt mycket med.
2a bilden: En bild på dig själv.
3e bilden: En bild på någon i din familj.
4e bilden: En bild på en konstig tid i ditt liv.
5e bilden: En gammal bild på dig själv.
6e bilden: En bild på dig och en vän du inte varit med på länge.
7e bilden: En bild som du aldrig lagt upp.
8e bilden: En person som du saknar.
9e bilden: Någon i din släkt.
10e bilden: Någondu tycker är väldigt snäll.
11e bilden: En person du kan berätta allt för.
12e bilden: En bild på din vardag.
13e bilden: Du och någon klasskompis.
14e bilden: En bild som påminner dig om gamla tider.
15e bilden: En person som du vill vara med.
16e bilden: En bild på dig själv.
17e bilden: En ovanlig bild.
18e bilden: En bild på din fritid.
19e bilden: En person som är snygg.
20e bilden: En bild på dina närmaste.
21e bilden: En person som alltid ställer upp för dig.
22e bilden: En bild på en tid du saknar.
23e bilden: En bild från i somras.
24e bilden: En bild som gör dig glad.
25e bilden: En person som alltid gör dig glad.
26e bilden: Någon/några som du alltid har roligt med.
27e bilden: En bild som du alltid skrattar åt.
28e bilden: En tokig bild.
29e bilden: Den nyaste bilden på dig själv.
30e bilden: Någon du aldrig kommer släppa taget om.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin nilsson - 24 april 2011 17:31

Nu är vi halvvägs in i påsken. Igår var det jätte mysigt här hemma, hela familjen var här hemma och åt påskmat. Jag är fortfarande mätt sen igår! Men allt är ju så gott!   Idag har jag hjälpt pappa att välta på åkrarna. Fy fan så ont i ryggen jag...

Av malin nilsson - 22 april 2011 17:20


Underbar dag eller vad!? Det är så skönt att våren har kommit på riktigt! Dagen har bestått av lite pyssel här hemma. På fm satt jag med pappa i traktorn när han harvade. Han tycker att det är på tiden att jag lär mig harva. Lite konstigt för att för...

Av malin nilsson - 21 april 2011 14:08

Nu tänkte jag ta mig i kragen och börja mitt bloggande igen.   Halva påsklovet har gått och jag känner hur ångesten börjar krypa fram inför nästa vecka. Nästa vecka läser jag bara med ettorna. De är faktiskt helt okej, men tre hela veckor med dom...

Av malin nilsson - 20 mars 2011 15:10

I dag har jag en bakdag igen. Baka är makalöst roligt tycker jag! I dag blev det tekakor. Får se hur de blev för jag täkte att jag skulle vara lite kreativ och hittade på ett alldeles eget recept =)    Igår blev det utgång. Det var väl en utgång ...

Av malin nilsson - 19 mars 2011 13:15

Lördag i dag och jag sitter och smaskar på min supergoda grönsaksoppa som jag gjorde i går till lunch. Blev förvånad själv för jag hade i princip allt som jag kunde hitta.   1 liter grösnaksbuljong 1 dl linser 2 potatisar 3 morötter 1 hal...

Presentation


Hej! Jag heter Malin Nilsson och bor i Uppsala.

På min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Nedräkning till studenten

Omröstning

Min blogg?
 Ogillar
 Gillar

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards