maaalinnilssson

Alla inlägg den 12 januari 2011

Av malin nilsson - 12 januari 2011 16:18

Första dagen i skolan, ja ganska värdelöst. Att bara åka in för en lektion med inställningen att dagen kommer bli just värdelös så kan man ju inte förvänta sig annat heller. Jag hoppade över lunchen och det får jag sota för nu, jag vet hur hungrig jag blir och nu på eftermiddagen blir man sugen på typ allt som går att äta. Så det är lika bra att sätta igång med maten och stilla mitt begär så får dom andra äta senare! :)


Ikväll måste jag verkligen städa på mitt rum. För tillfället är alla mina kläder utanför garderoben. Det är verkligen kaos, jag skulle behöva rensa ut lite gamla kläder för jag får knappt plats med allting längre. Så det är därför allt nytvättat hamnar utanför för att jag inte får in det i hyllorna längre. Ja det måste ju verkligen vara ett I-landsproblem! Man har så mycket kläder så man inte längre vet vart man ska göra av dom...

Av malin nilsson - 12 januari 2011 09:12

Sovmorgon till halv ett. Jag klagar inte! Fast ändå så ställde jag klockan på 7 för att komma in någorlunda i rutinerna. Imorgon ska jag gå upp 6 och det har jag inte gjort sen skolan slutade. Så i morgon kommer jag antagligen vara mer död än levande. Torsdagar är ända dagen jag har heldag, eller ja min längsta dag. Jag slutar 2 så det är väl inte så sent ändå.


Nu ska jag försöka få i mig lite frukost sen göra mig klar och åka till skolan. Känner mig inte alltför taggad i detta väder...

Presentation


Hej! Jag heter Malin Nilsson och bor i Uppsala.

På min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Nedräkning till studenten

Omröstning

Min blogg?
 Ogillar
 Gillar

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards