maaalinnilssson

Alla inlägg den 24 januari 2011

Av malin nilsson - 24 januari 2011 21:42

Sara tyckte att jag skulle blogga i kväll så det är väl bara att sätta i gång antar jag :)


I går så firade vi mammas 50-årsdag. Blev en överraskningsfest och hon blev helt paff när hon såg alla människor välla in genom dörren. Jätte lyckat blev det! Sen blev det pizza och sen hamnade allihopa i soffan framför Solsidan.


Idag åkte jag in till Svante Nilsson och bytte min jacka som jag fick av mamma och pappa i födelsedags present. Eftersom jag sitter och darrar som ett litet asplöv ute i skogen så ville jag ha en tjockare. Nu har jag en jätte mysig med jätte mjukt foder inuti. Härligt! Längtar tills onsdag då jag får inviga den. Nu saknas det bara en mössa och handskar sen har jag allt jag behöver för en dag i skogen. Funderar nästan på att åka in i morgon igen och köpa de, när jag ändå är ute och far. Jag ska nämligen på en jobbintervju i morgon. Jag har konverterat till den mörka sidan och om det hela går vägen så jobbar jag som försäljare. Hmmm jag som verkligen hatar försäljare men jag kan ju inte gå och dra fötterna här hemma efter sportlovet. Så det visar sig om jag har ett jobb i morgon eller inte. Annars fortsätter mitt sökande :)


Nu är det dags för en ordentlig dusch och sedan en skönhetssömn. Man vill ju lyckas vakna på rätt sida inför the Big day!


Presentation


Hej! Jag heter Malin Nilsson och bor i Uppsala.

På min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Nedräkning till studenten

Omröstning

Min blogg?
 Ogillar
 Gillar

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards