maaalinnilssson

Alla inlägg den 29 januari 2011

Av malin nilsson - 29 januari 2011 15:41

Min USB-kabel till mobilen är borta (igen!!). Så nu klickade jag just hem ännu en. Jag har tagit massor med kort med mobilen som jag vill lägga upp här på bloggen men det går inte... Det blir ju så mycket roligare att läsa om det finns bilder till texten. Iaf tycker jag det när jag läser andras bloggar. Så nästa vecka kan jag lägga upp bilder igen.


Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Har verkligen lust att hitta på något men vad? Det visar sig väl vad denna kväll har att erbjuda. Jag kan meddela att mina humörsvängningar är som bortblåsta i dag. Skönt! Det är inge roligt alls att gå runt och inte känna att man är sig själv. Efter skolan i går så åkte jag till Gränby med Jossan och My. Jag hittade en ny bh som är underbar. Jag vet inte riktigt vad dom heter men den sitter som en tubtopp över brösten. Inga byglar eller band. Lite sport-bh känsla över den. Jag älskar den! Försökte hitta en bild på den på Lindex hemsida men jag kunde inte hitta nån. Så nu har nog intresse klubben exploderat av överbelastning, blev ett väldigt lamt inlägg men man kan ju inte ligga på topp hela tiden ;)

Presentation


Hej! Jag heter Malin Nilsson och bor i Uppsala.

På min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Nedräkning till studenten

Omröstning

Min blogg?
 Ogillar
 Gillar

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards