maaalinnilssson

Alla inlägg den 14 januari 2011

Av malin nilsson - 14 januari 2011 11:41

Äntligen slutat fast det är är ju 4 timmar till sara slutar så jag ska väl försöka fördriva tiden tills dess... Min drömtåra gjorde mot förmodan succé på lektionen. Eller iaf tog den slut så jag antar det iaf.


Just nu känner jag mig på topp inombords! Jag har tusen ideér efter dagen och nu ska de diskuteras med chefen där hemma! Kvällen känner jag på mig också kommer bli dunder, även om jag ser ut som om jag inte sovit på flera nätter eftersom min blåtira gått tillbaka ganska bra men det som återstår är ett stort mörk parti under ögat. Jag ser typ sjuk ut eller nått! Nej nu kommer jag inte på så mycket mera att skriva!



Av malin nilsson - 14 januari 2011 06:45

Min trötthet har tagit över och jag känner mig lite smått otaggad på hela dagen nu faktiskt. men det blir nog bra när man kommer i gång. Sängen var så härligt varm och mysig och jag sov min första natt på länge utan några udda drömmar! Men det var ganska lockande att sova några timmar till och komma senare till skolan. Fast egentligen så har man ju fått sina 8 timmar men ändå så är man lika trött för det...


Sitter i köket och har precis ätit klart frukosten. Det gick fort att göra sig klar i dag, en halvtimme kvar tills jag måste gå hemifrån. Fast jag måste leta reda på mina böcker som legat och samlat damm i snart en månad.

Presentation


Hej! Jag heter Malin Nilsson och bor i Uppsala.

På min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Nedräkning till studenten

Omröstning

Min blogg?
 Ogillar
 Gillar

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards