maaalinnilssson

Alla inlägg den 19 januari 2011

Av malin nilsson - 19 januari 2011 08:16

Så där, jag har haft problem att komma in på bloggen men nu verkar det funka igen :)


I går åkte jag in till stan och åt lunch med Sara och köpte lite födelsedagspresenter åt mamma. Tänkte eftersom hon bara kommer få ett hemmagym, eller bara och bara, men jag tänkte att det är roligt att få lite fler presenter också :) Tog en tur till nya Granngården. Jösses vad stort det var nu! Och lite lättare att ta sig dit än att hålla på att krångla inne stan.


Idag kör vi vidare med bilderna, i dag tar vi två för att jag missade en i går :)


Bild 2 - En bild på mig själv


  


Bild 3 - En bild på någon i din familj


  


Det blev en bild på fina Elin, jag har inga kort på datorn på syskonskaran så jag snodde en från hennes blogg. Som ni ser så kommer jag bli moster inom en ganska snar framtid. Jag är hur glad som helst för Elin och Robin!   

Presentation


Hej! Jag heter Malin Nilsson och bor i Uppsala.

På min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Nedräkning till studenten

Omröstning

Min blogg?
 Ogillar
 Gillar

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards