maaalinnilssson

Alla inlägg den 11 januari 2011

Av malin nilsson - 11 januari 2011 18:11

Lasse måste vara på sitt allra bästa humör i dag. Jag ringde och frågade om han ville hitta på något och han sa JA! Så nu ska bastun startas! Hur skönt är inte det?? Hoppas att lillebror är på tillräckligt bra humör för lite singstar efter också! Jag hoppas!


I morgon börjar skolan igen, börjar med en mjukstart. En lektions religion som börjar halv ett. Ja jag kan faktiskt säga att jag kommer tycka om skolan den här terminen. Jag har så slappt schema så att det skriker om det!


Nej jag glömde den lilla detaljen att pappa har, mer eller mindre, sin garderob inne i bastun så jag lär släpa ut allting därifrån först... Men är det nån som är sugen på att bada bastu som läser det här nu så är det bara att komma över :)

Av malin nilsson - 11 januari 2011 13:10

"Vill man ha lite fnittriga fötter, fina vader och smäcker mage som en plywoodskiva så får man fasiken ligga i alltså!"



haha jag älskar Kjell! Så dåligt så det blir roligt! :D

Presentation


Hej! Jag heter Malin Nilsson och bor i Uppsala.

På min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Nedräkning till studenten

Omröstning

Min blogg?
 Ogillar
 Gillar

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards