maaalinnilssson

Alla inlägg den 9 januari 2011

Av malin nilsson - 9 januari 2011 19:55

I morse när jag skulle äta frukost så storma pappa in och skulle jaga. Jag ville också följa med så idag blev det jakt för hela slanten. Var sjukt spännande under hela passet vill jag lova! Jag har hört älgar hela dan, fast egentligen är det bara snön som ramlar ner från träden, men man satt ju på helspänn hela tiden eftersom det var älg inne. Jag hade en jätte söt liten ekorre bredvid mig hela tiden, inte ett dugg rädd alls. Som närmast var den bara två meter ifrån mig. Men sen skjöt Björn en gris och då sprang den iväg och sen var passet slut. När vi har samlats för fika så kommer det en tjäder och sätter sig i trädet bredvid oss. Undrar hur den tänkte då när han sätter sig där det finns minst 7 bössor? Jag fick skjuta men hade väl lite för bråttom så det ända jag träffa var mitt egna öga med kikarsiktet. Smart! 


Sen åkte vi hem och åt hemmagjort pizza. Mums! Nu sitter jag och är proppmätt med ett blått öga. Skön söndagkväll så att säga!

   Storjägaren och Kira      Otroligt vacker bild på mig men pappa ville så gärna ha ett kort på mitt öga. Fast här har det precis hänt så det syns inte så mycket där.

Presentation


Hej! Jag heter Malin Nilsson och bor i Uppsala.

På min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Nedräkning till studenten

Omröstning

Min blogg?
 Ogillar
 Gillar

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards