maaalinnilssson

Alla inlägg den 30 januari 2011

Av malin nilsson - 30 januari 2011 19:47

Hej och Hå! I dag har dagen bestått av älgjakt, tror att den var den tråkigaste jakten jag varit med om någonsin! Hände inte ett smack under hela dagen. Såg inte ens till någon fågel! Då är det illa! Nu är mina kinder blossande röda.  Man får ju ganska mycket färg av en dag i skogen. Fast inte brun dårå...


Sen kom jag hem, åt mat. Sen tog jag en sväng upp till Gränby. Nu har jag köpt en ny USB-kabel (ÄNTLIGEN!!) Bilder väntar längre ner ;) Trots mitt jätte smutsiga hår och blossande röda kinder så tror jag att han i kassan flörtade lite med mig. Nåja han var snygg och jag var väl inte sen med att flörta tillbaka! Fick till och med hans nummer. haha


Nu kommer äntligen bilderna! Lägger ut alla bilder från veckans gång :)



         

Storjägare! (från förra helgens jakt)     


Presentation


Hej! Jag heter Malin Nilsson och bor i Uppsala.

På min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Nedräkning till studenten

Omröstning

Min blogg?
 Ogillar
 Gillar

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards