maaalinnilssson

Alla inlägg under mars 2010

Av malin nilsson - 8 mars 2010 09:04

I dag hade jag sovmorgon, eller det har jag ju varje måndag. I veckan har jag så slappt schema. I morgon är enda dagen som jag gå hela dan (8.20-15.50) . Därefter slutar jag typ halv tolv eller börjar halv ett. Riktigt skönt. Ska försöka få klart alla mina rester nu när jag ändå inte har så mkt i skolan.


Hej då  

Av malin nilsson - 7 mars 2010 15:04

Igår var det mysigt. Hela familjen och farmor var hemma och åt vildsvin. Gud vad gott det var!! Mamma är kung på att laga mat!


I går kunde jag inte sova så jag började läsa en bok jag lånade i veckan. Jag har läst halva nu. Skit skum.. Den handlar typ om en tjej med hemorrojder, iaf så ska hon ta bort dom där och så ligger hon på sjukhus och berättar tillbaka på sitt liv. Fy fan vilken vidrig brud! Jag har läst halva och jag tror inte jag fortsätter heller. En gång fick jag faktiskt kväljningar!! Usch och fyy och blää! 


Nu ska jag fortsätta att lära mig tears in heaven på gitarr!


See yaa  





Av malin nilsson - 6 mars 2010 18:00

I dag har jag vart ute hela dan! Underbart väder har det varit! Jag har kört ut hö och havre till rådjuren, rengjort kaninburarna, hämtat in nytt hö till dom och bara kollat läget överallt   . Sen hjälpte jag mamma att skala potatis. Farmor, Elin och Robin, Lisa och Johan är här. Vi ska äta vildsvin. Har aldrig ätit det förut ska bli kul att smaka det  . 


Nu ska jag rasta hundarna.


See yaa  

Av malin nilsson - 5 mars 2010 16:05

Underbar dag! Tog nyss en långpromenad runt skogen här hemma med Lina. Bättre väder får man ju leta efter. -1 grad och inte ett moln på himmelen!


LOVELY!




 

Lina tittar på älgarna som jag motade iväg ur skogen...


  

Hittade två älgar på vägen också.

Av malin nilsson - 5 mars 2010 08:05

Kom precis till skolan, börjar om 15 minuter och då har jag prov om kraftfoder. Skit kul, eller hur  ? Jag slutar halv tolv och då ska jag åka hem. Ikväll ska jag bara ta det lungt. Tänkte umgås lite med lillebror. Det var ett tag sen jag gjorde det  .


Nej nu börjar lektionen.

SEE YAA  

Av malin nilsson - 4 mars 2010 12:29

I dag har vart en riktigt seg dag! Ville verkligen inte gå upp i morse, sängen var så varm och skön! Men iaf så bestämde jag míg för att gå upp och åka till skolan. I dag har jag haft svenska, gjorde min bokredovisning. Skönt att äntligen bli av med den!


Sen hade vi klassråd men som vanligt kommer vi aldrig fram till nått när det gäller min klass.


Nu ska jag ha näst sista lekrionen på lantbruksdjur. Ganska så skönt faktiskt!Seee Yaaa

...

Av malin nilsson - 3 mars 2010 18:49

Dan har vart så där... Har inte fått så mkt gjort, eller jag har inte gjort nånting! Började med traktorteori men jag satt mest inne på ansiktsboken. Sen hade vi djursjukvård. Skulle skriva om olika skelettsjukdomar, men där ritade jag mest olika krumelurer på ett papper. Efter skolan åkte jag hem till morfar och fikade. Det är alltid lika mysigt att komma dit , men det är riktigt kallt där! Kändes nästan som om det var varmare ute än inne.


I kväll ska jag försöka plugga lite, men vi får se hur det blir med det. 


Hej Svejs!   

Av malin nilsson - 3 mars 2010 10:09

Sitter i skolan och har traktorteori. Skit tråkigt... Imorse tog jag en välbehövlig sovmorgon. Var jätte skönt, nu känner jag mig lite utvilad iaf . I går var magnus hos mig. Vi pluggade lite körkortsteori sen kollade vi på bröllopsfotografen. Den var inte så bra som jag hade förväntat mig. Trodde att den skulle vara mkt roligare!


I dag ska jag träna med Julia. Tänkte gå ett styrkemedel pass sen gymma lite i väntan på att mamma kommer och hämtar mig efter att hon har gymmat färdigt.


Sen måste jag hem och plugga lite inför provet på fredag.



See Yaa  

Presentation


Hej! Jag heter Malin Nilsson och bor i Uppsala.

På min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Nedräkning till studenten

Omröstning

Min blogg?
 Ogillar
 Gillar

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards