maaalinnilssson

Alla inlägg den 25 mars 2010

Av malin nilsson - 25 mars 2010 19:04

Hade estet hela dan i dag! Gissa om jag har ont i halsen! Har sjungit Robin Hood har tappat sin strumpa minst 30 ggr i dag! Är så less på den låten nu så jag vet inte vad! Men ändå så tkr jag att det här är så kul! Kan knappt vänta tills premiären på onsdag:D! 


I morgon ska vi börja träna på scenen. Då lär man ju få sjunga ändå från tårna om det ska höras! 


Ser fram emot en superkväll i morrn också med min baby! Känner på mig att det kommer att bli skoj! Undrar bara vad man ska ha på sig? Skulle vara kul med nått nytt men det är inte så lätt när man inte har pengar. Men jag tror nog att det blir en grå klänning som jag köpte tills jag fyllde år. Den får duga  . 


Well, well nu ska jag träna på mina repliker så att dom sitter som berget i morrn!


See Yaa   


Presentation


Hej! Jag heter Malin Nilsson och bor i Uppsala.

På min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Nedräkning till studenten

Omröstning

Min blogg?
 Ogillar
 Gillar

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards