maaalinnilssson

Alla inlägg den 21 mars 2010

Av malin nilsson - 21 mars 2010 15:23

Though life is ruff and the road is tuff
You can seize the day
You´re single now well then so am I
So let´s seize the day
Girl lose your blues and just laugh at life
And then seize the day
Cause you only live once


http://www.youtube.com/watch?v=2pKCg6tCf5I&feature=related

Av malin nilsson - 21 mars 2010 11:06

I fredags var jag hos mange. Först gick vi hem till honom och sen mötte vi Sara och gick och käkade pizza och tittade på film. Sen åkte hon hem till Emil. I går åkte jag och Sara in till Uppsala och tittade runt lite på stan. Sen träffade vi Julia och åkte hem till mig. 


Först så käkade vi hamburgare sen satt vi och kollade igenom skolkatalogerna och pratade en massa strunt. Så skönt att prata ut om allt och inget! Sen kollade vi på män som hatar kvinnor, fast dom visar millenium triologin som serie så det var bara halva filmen. 


Julia och Sara åkte hem för ett tag sen så nu sitter jag här och försöker plugga men det går inte så bra...


See ya  

Presentation


Hej! Jag heter Malin Nilsson och bor i Uppsala.

På min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Nedräkning till studenten

Omröstning

Min blogg?
 Ogillar
 Gillar

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards