maaalinnilssson

Alla inlägg den 12 mars 2010

Av malin nilsson - 12 mars 2010 15:17

I går var vi på Fyrishov med klassen. Vi skulle simma 30 min och sen var det fritt. Jag och Linn satte oss i bubbelpoolen, fast bubblorna var slut så det var inte så roligt. Sen åkte vi lite i strömmen, åkte rutschkana och gömde oss i grottan. Runt halv ett var vi JÄTTE hungriga så då gick vi och duschade, åkte inte till stan och åt sushi. SMASKENS! Sen åkte jag hem och städade lite för magnus skulle komma och hälsa på. 




I dag började vi med arbetsmiljö och säkerhet igen. Vi skrev ett arbete om hörseln och vad som händer om det är för hög ljudnivå. Tråkigt om ni frågar mig men vi blev klara med arbetet iaf och det är skönt.


Nu är mamma och Pappa på väg till Sthlm för att se Björn Skifs. Så ikväll ska jag och Lasse ha filmmaraton  .


See yaa



Presentation


Hej! Jag heter Malin Nilsson och bor i Uppsala.

På min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Nedräkning till studenten

Omröstning

Min blogg?
 Ogillar
 Gillar

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards