maaalinnilssson

Alla inlägg den 9 mars 2010

Av malin nilsson - 9 mars 2010 19:05

Wiiie! Jag hann med alla moment i basmaskin körning. Trodde inte att jag skulle hinna med allt men jag la in en högre växel i dag och nu är jag färdig :)! Äntligen!!


Jag slutade skolan halv tolv och då åkte jag in till stan och träffade magnus :). Vi gick runt i affären och letade efter lite nya kläder. Mange tyckte inte att det var lika roligt som jag tyckte att det var att titta i affärer. Hittade ett jätte fint linne men när jag provade det hemma så var den inte så fin på :(.. Tror jag ska byta den och köpa en skjorta ist. Men jag ska prova den en gång till innan jag bestämmer mig.


I morgon har jag sovmorgon till halv ett! Ska bli såååå skönt. Fast jag och pappa ska åka in till stan i morrn och byta ett par skor jag fick när jag fyllde år. Vi ska åka vid tio så det blir inte så mkt sova ändå.


Hej då   

Av malin nilsson - 9 mars 2010 06:16

I daghar vi traktorkörning. Sista lektionen, är faktiskt skönt! Har ledsnat lite på att köra runt, runt, runt, runt, runt, runt, runt, runt i fyra timmar! Vet inte om jag har lärt mig så mkt på den här kursen, men men that's life  


See ya 

Presentation


Hej! Jag heter Malin Nilsson och bor i Uppsala.

På min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Nedräkning till studenten

Omröstning

Min blogg?
 Ogillar
 Gillar

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards