maaalinnilssson

Alla inlägg den 27 mars 2010

Av malin nilsson - 27 mars 2010 11:02

Shit så kul jag hade igår! Björn Rosenström var så jäkla bra i går! Har typ ingen röst kvar i dag av allt sjungande. 


Lite småjobbigt med alla fulla människor som klänger på en när han uppträdde. Sen så hade vi en tant på typ 60 plus framför oss. (Får tanter ens komma in där?) Hon började skrika på Julia utan anledning innan Björn började spela. Hon var helt sjuk!



Jonna och Ronja var också ut i går. Hahah vad kul det var att parta med Jonna, hon kunde ju verkligen inte stå still en sekund! 


Och mina fötter! Har typ ingen känsel i dag! Jag trodde att fötterna skulle gå av i går när jag gick hem från bussen! Tog typ en halvtimme att gå från busshållplatsen till mig. I dag har jag inte mycket känsel kvar måste jag säga!


Nepp jag säger bara det Björn Rosenström forever <3!



Asså alla vimmelbilder! Ser ju ut som jag är aspackad!


  

Med dom här flickorna vill jag parta med nån mer gång!


See yaa!


Presentation


Hej! Jag heter Malin Nilsson och bor i Uppsala.

På min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Nedräkning till studenten

Omröstning

Min blogg?
 Ogillar
 Gillar

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards