maaalinnilssson

Alla inlägg den 15 mars 2010

Av malin nilsson - 15 mars 2010 21:46

Lördag

I fredags så skulle Sara ha kommit och lek med Julia och mig. Men hon dissade oss så jag och Julia fick roa oss själva. Vi tittade på melodifestivalen och sen nån mysko film. Sen gick vi och la oss. Jag somnade som en stock på en gång... Jag pratade i sömnen också. Låg visst och sa skönt. Undrar vad det var som var skönt!


Söndag

Igår åkte Julia och tränade och jag åkte till stan och köpte min jacka som jag har legat och drömt om på nätterna. Jag hittade den i Gränby i fredags men då fanns den inte i min storlek. Så åkte jag in i går till stan för att kolla om den fanns där. Jag letade i typ en trekvart efter den men den fanns verkligen inte! Så när jag ska gå ut genom dörren så hänger det en där. Sista jackan och den var i min storlek! Gissa om jag var glad resten av dagen!! Sen åkte jag till Magnus. Först gick vi hem till Mats och Malin och åt jättegod mat sen gick vi hem till hans mamma och tittade på film. 


Måndag

Jag kom hem från Magnus runt 4 då pluggade jag lite sen åt vi mat och sen tog jag och lasse en ride till ungdoms cafét och kollade på film med Micke.


Nu ska jag sova. 


God natt!

Presentation


Hej! Jag heter Malin Nilsson och bor i Uppsala.

På min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Nedräkning till studenten

Omröstning

Min blogg?
 Ogillar
 Gillar

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards