maaalinnilssson

Alla inlägg den 18 mars 2010

Av malin nilsson - 18 mars 2010 16:44

Jag är helt snurrig den här veckan! I måndags trodde jag att det var fredag och i tisdags att det var onsdag. Måste vara för att jag var ledig i måndags och så har vi fått nytt schema denna vecka. 


Dagen har vart helt okej. Vi började med svenska, där pratar vi om fornsvenska. Vi fick läsa en text som vi sen skulle översätta till "vanlig" svenska. Shit vad svårt det var! Var som att läsa isländska eller nått! Konstigt att språket kan ändras så mkt! Sen hade vi idrott. Vi skulle redovisa våra uppsatser. Gulliga Annelie hade skrivit ner vad alla skulle säga, annars vet jag inte hur det hade blivit! 

Sen åkte jag in till friskis och tog ett styrkemedelpass. Sen stog jag på crosstrainern. Tänkte att jag bara skulle köra tio minuter för att bli varm men när jag tittade på klockan hade det gått en halvtimme! Sen körde jag mitt vanliga gympass. 


Nu har jag suttit med min APU-uppgift hela eftermiddagen. Får jag inte ett VG på det här så vet jag inte vad jag gör!


Seee Yaa  

Presentation


Hej! Jag heter Malin Nilsson och bor i Uppsala.

På min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Nedräkning till studenten

Omröstning

Min blogg?
 Ogillar
 Gillar

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards