maaalinnilssson

Alla inlägg den 22 mars 2010

Av malin nilsson - 22 mars 2010 21:37

När jag satt på bussen hem från skolan ringde Elin och frågade om jag skull emed att träna. Hade egentligen tänkt att göra det i morrn. Skönt att ha det avklarat. Nu ska vi ta ett pass på onsdag också.


 Men shit vad snurrig jag var i dag! Var så inne i att INTE glömma vattenflaskan så jag glömde både skor och träningskort! Men det gick bra ändå. Fick stå och springa på samma ställe ist. Lite jobbig om man skulle halka omkull när alla andra springer :P.


När jag kom hem så var jag VRÅLhungrig så nu har jag löst det problemet också :). Sen så såg jag ju att min SOLO tidning hade kommit. Fattar inte varför STORY har lagt ner?! Nu får jag 4 nr av skit SOLO ist som kompensation för alla nummer jag missar.


Men men nu ska jag duscha och sova :)


See ya  

Av malin nilsson - 22 mars 2010 09:19

Helgerna går alltför fort nu för tiden! Vaknade i morse och trodde att det var söndag. Vilken besvikelse när jag insåg att jag måste till skolan i dag! Skönt att jag börjar halv ett iaf :).


Nu sitter jag i Lasses rum och är avundsjuk på hans surround system. Varför har inte jag ett sånt på mitt rum?


I dag har jag estet. Inte riktigt så taggad måste jag säga. Vaknade i morse och hade jätte ont i halsen. Kul att jag ska träna på vårat sångnummer och repliker hela dan i dag. Kommer att vara helt förstörd i halsen i kväll sen. Sitter och knarkar halstabletter nu så jag hoppas att det blir lite bättre i halsen innan skolan börjar.


See ya   

Presentation


Hej! Jag heter Malin Nilsson och bor i Uppsala.

På min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Nedräkning till studenten

Omröstning

Min blogg?
 Ogillar
 Gillar

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards