maaalinnilssson

Alla inlägg den 26 oktober 2010

Av malin nilsson - 26 oktober 2010 09:41

Av malin nilsson - 26 oktober 2010 09:21

Sitter i skolan och har projektarbete. Har hittat lite mått och så där så i helgen ska jag börja leta efter material och sen ska jag börja bygga när jag  kommer hem från ENGLAND. I morgon är det precis en vecka kvar tills jag åker! Ska bli så skönt att komma bort ett tag från all skit. Senare har vi SO sist men inte mist Svenska. Sen blir det väl hem och plugga I think.. 


Har jätte svårt att koncentrera mig! Magen knorrar och jag sitter mest och räknar ner minutrarna tills lunchen börjar. Men jag får skylla mig själv när jag inte äter någon bra frukost. I dag hann jag bara med en grön banan i all hast på väg till bussen. Det står man sig inte allt för länge på. Gröna bananer är ingen hit.. Dom ska vara helt gula precis innan dom börjar få bruna fläckar. Men det är lite svårt att hinna med och äta upp alla eftersom dom bara håller sig så där gula och goda nån dag. Inte direkt så jag klämmer i mig 10 bananer på en dag. Så jag får äta gröna också..


Men är jag hungrig eller vad? Kände att det här inlägget handlade mest om min förkärlek till bananer, men ja ja... är jag hungrig så är jag...

Presentation


Hej! Jag heter Malin Nilsson och bor i Uppsala.

På min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Nedräkning till studenten

Omröstning

Min blogg?
 Ogillar
 Gillar

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards