maaalinnilssson

Alla inlägg den 16 oktober 2010

Av malin nilsson - 16 oktober 2010 17:31

Gårdagen blev väldigt lugn. Jag var grymt trött så jag somnade i soffan nästan direkt. Jag vaknade runt 10 av att Pappa nöp mig i näsan så jag inte fick någon luft. Där kan man verkligen snacka om brutalväckning! Hatar när han gör så! Och sen gick jag och la mig i min egna säng. 


Idag så bytte jag startmotor i Pappas bil. Eller jag gjorde det nästan själv iaf. Pappa fick hjälpa till att skruva ur alla skruvar som satt som berget. Även fast både jag och pappa tog i så var det nästan så vi inte fick ur dom. Men sen fick vi ur som och jag kunde fortsätta själv. 


När bilen var fixad åkte jag och Lasse ut till skolan och hoppade agility med hundarna. Har aldrig hoppat med våra hundar och jag kommer nog inte att göra det igen. Svante var inte ens det minsta intresserad av korven jag hade så det var omöjligt att få honom över ett hinder. Lina sprang mest bara runt och ville nosa. Ellie var ganska duktig men jag tror inte att det riktigt var hennes grej. 


Nu sitter jag och kollar på reprisen av arga snickaren. Har börjat tycka det där programmet är riktigt bra faktiskt! 


Presentation


Hej! Jag heter Malin Nilsson och bor i Uppsala.

På min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Nedräkning till studenten

Omröstning

Min blogg?
 Ogillar
 Gillar

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards