maaalinnilssson

Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av malin nilsson - 13 oktober 2010 17:33

Dålig uppdatering, jag vet! Har haft fullt upp i flera dagar nu så bloggen har kommit lite på sidan. Helgen var lugn, ska jag vara ärlig så kommer jag inte ihåg att jag gjorde någonting alls...?


Måndag-Tisdag var det älgjakt för hela slanten. Riktigt roligt. Första dan hade jag alldeles för lite kläder så andra passet satt jag och skakade som ett litet asplöv. Jag ska aldrig mer säga att jag fryser! Jag kunde inte ens se hur mycket klockan var för att jag skakade så mycket när jag höll upp mobilen. Hände inte så mycket alls på hela dagen. Börje sköt en kalv men det var det.


I går var jag bättre påklädd och lyckades hålla mig varm hela dagen. Men klantig som jag är så lyckades jag ta mig ett dopp i ett dike när jag skulle ut på sista passet. Frös ganska rejält då också! Fast i går hade jag viltsvin på mig så då var det spännande iaf! Igår så blev det två kvigor och bror sköt en kviga på hemmaplan också. Kul kul!


Dagen har bara rusat förbi! Började med svenska och sen var det naturkunskap. Jag var ruskigt trött när jag kom hem från skolan så jag tänkte ta mig en power-nap i soffan men den slutade med att jag sov i tre timmar. Så nu är jag utvilad vill jag lova!


Nej nu ska jag plugga lite!

Presentation


Hej! Jag heter Malin Nilsson och bor i Uppsala.

På min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Nedräkning till studenten

Omröstning

Min blogg?
 Ogillar
 Gillar

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards