maaalinnilssson

Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av malin nilsson - 6 oktober 2010 18:36

Fy tusan vad det blåser ute! Det är ISKALLT i hela huset. Känns nästan som om det blåser rakt igenom. Efter skolan mötte jag upp Elin på Gränby. Blev inget för mig eftersom det ekar i min plånbok just nu. Men förhoppningsvis får jag snurr på försäljningen av Aloe Vera så jag kan få in lite pengar där.


Eftermiddagen har spenderats framför öppna spisen (för att få lite värme) med näsan djupt inne i alla broschyrer och papper om Aloe Vera. Låter nästan som en "hokus pokus" grönsak det där! Men funkar det gör det! Hehe så KOOOOOM OCH KÖÖÖÖP!


Jag hörde att det ska bli den kallaste vintern på tusen år! Ser man ju fram emot, Höhö ^^


Ikväll blir det en lat kväll i soffan känns det som!



JAG SAKNAR SARA PETTERSSON!

Presentation


Hej! Jag heter Malin Nilsson och bor i Uppsala.

På min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Nedräkning till studenten

Omröstning

Min blogg?
 Ogillar
 Gillar

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards