maaalinnilssson

Alla inlägg den 22 oktober 2010

...

Av malin nilsson - 22 oktober 2010 23:44

Satt nyss och kollade på The Bourne identity som går på trean men jag vet inte om det var någon film för mig faktiskt. Jag ångrar nu att jag inte såg klart filmen, var ju trots allt bara 20 minuter kvar när jag gick. Nu kommer jag ligga och fundera på hur den slutade ist. 


Imorgon ryktas det om alkohol intag som Jossan sa. Känner att det inte skulle sitta helt fel just nu, fast det beror väl på hur man ser det. Tror att min plånbok helst skulle vilja stanna hemma men ibland får man faktiskt unna sig lite =) 


Nu ska jag sova och hoppas på att min förkylning är bättre i morgon.

God natt!


Av malin nilsson - 22 oktober 2010 10:58

Vart är snön alla pratar om egentligen? Har inte sett en ända flinga än så länge och nu började solen kika fram..


I natt slog min förkylning till ordentligt! Feber och en riktigt jobbig hosta. Blöö... Kände inte riktigt för att jaga kor hela dagen när jag mår så här så jag sjukanmälde mig. Nu sitter jag och jobbar med mitt projekt arbete ist. Tror det kommer bli skit bra det där, nu vet jag precis hur jag ska göra!


Nu sitter jag och lyssnar på Mimikry. Vet inte riktigt om jag ska tycka om dom eller inte. Både bra och dåliga på samma gång. Hmmm får inte själv ihop det där :P


Presentation


Hej! Jag heter Malin Nilsson och bor i Uppsala.

På min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Nedräkning till studenten

Omröstning

Min blogg?
 Ogillar
 Gillar

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards