maaalinnilssson

Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av malin nilsson - 4 oktober 2010 21:57

Sitter och funderar på meningen med livet. Är meningen med livet att leva som vi gör nu? Då gillar jag inte den här världen...


  

Av malin nilsson - 4 oktober 2010 08:17

I går var det mickelsmäss. Hade sett fram emot att åka! Men det var ingen som hade tid eller lust. Så jag spar det till nästa år. Så jag städade lite på mitt rum, men jag vet inte om det gjorde någon skillnad. Och Lilla Bel och Elvis tycker att det är vansinnigt roligt att kuta runt i buren så det skvätter ut spån över hela golvet. Så jag städade mest bara runt buren.

      


Igår plockade jag och Lasse fram barnen i oss igen och flög drake. Det var väldigt svårt faktiskt att hålla kvar den uppe i luten. Det var kul i en timme kanske sen gav vi upp. Men det var riktigt mysigt!   

Nu ska jag fixa mig och gå till skolan. Blää har ingen lust alls! Jag har inte ens börjat på arbetet som skulle vara klart i dag! Suck... måste skärpa mig!

Presentation


Hej! Jag heter Malin Nilsson och bor i Uppsala.

På min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Nedräkning till studenten

Omröstning

Min blogg?
 Ogillar
 Gillar

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards