maaalinnilssson

Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av malin nilsson - 14 oktober 2010 22:04

I morse hade jag visst glömt bort att sätta på min väckarklocka så jag sov lugnt vidare när jag egentligen skulle ha gått upp. Som tur var så var Anna sjuk så det blev eget arbete. Det hände väl inte så jätte mycket för mig, kände inte att jag var på humör för såna djupa tankar som uppgiften krävde. Sen blev det mjölk och nöt kursen. Jag och Jossan speedade på med våra foderstater så det är klart! Äntligen! Sen följde Jossan med hem också för att göra klart Naturkunskapen så den är också klar nu. Känner mig duktig :D


Jag tycker synd dom stackars lilla Jossan som jag släpade med på en minst sagt märklig Aloe Vera visning. Jag blev också helt förvirrad eftersom jag trodde att det var en hudvårdsvisning. Men icke. Det var fotvård så vi satt och plaskade med fötterna i baljor med badsalt från Döda havet och skrubba med en peelingkräm och tvål. Sen fick vi plasta in fötterna i olika krämer. Men nu känns det som om man går på moln. Jag kommer absolut att köpa egna produkter så jag kan ha lite fotvård på kvällarna!


Sen dumpade jag av Jossan hos sin boyfriend och sen har jag pratat med Sara. Nu ska jag och mina baby fötter ta en dusch sen sova! :D

Presentation


Hej! Jag heter Malin Nilsson och bor i Uppsala.

På min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Nedräkning till studenten

Omröstning

Min blogg?
 Ogillar
 Gillar

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards