maaalinnilssson

Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av malin nilsson - 8 oktober 2010 13:35

Oj så gult och fult allt har blivit på bloggplatsen.se. Är ju såklart ingen som läser min blogg som ser det, utan det är bara jag och dom som använder bloggplatsen. Men men...


Nu är det äntligen fredag och jag har långledigt! Eller ja nästan iaf. På måndag börjar älgjakten och då har jag begärt ledigt två dagar! Skoj skoj!  


I går frågade Emma om jag skulle följa med till England i en vecka. Hade ju vart sjukt roligt men just nu verkar vi ha allt emot oss. 

1. Jag har inget pass, och det kostar 1,600 att skaffa ett tillfälligt. Och det har jag inte råd med just nu.

2. Flygbiljetterna tog nyss slut.

3. Jag måste gå i skolan mån-tis om jag ska vara ledig resten av veckan och då missar jag älgjakten. 

4. England är typ det ända landet i EU som man inte kan resa utan pass till, annars hade det räckt med körkortet.


Antar att England får vänta... =(

Presentation


Hej! Jag heter Malin Nilsson och bor i Uppsala.

På min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Nedräkning till studenten

Omröstning

Min blogg?
 Ogillar
 Gillar

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards