maaalinnilssson

Alla inlägg den 24 augusti 2010

Av malin nilsson - 24 augusti 2010 10:12

I dag är det jätte tråkigt väder ute. Det duggar och är grått.. Inte roligt alls. Jag ska ta mig en sväng ner på stan i dag tror jag, men jag har inget lust alls. Jag känner mig på jätte dåligt humör.. Hela morgonen har folk blivit som tokiga! Jag fick 10 sms på två timmar från olika människor.. Förut hade jag inte brytt mig alls, men nu blir jag skit grinig hela dagen om jag blir väckt. Skumt..


Idag fyller Lisa år :) Mamma sa att vi skulle ner och fika hos henne ikväll, så jag hoppas på lite tårta ikväll :)


Jag är skit taggat till gympan i ramsta börjar igen! Känns lite roligare att åka till Ramsta än att sitta och åka in till stan varenda gång. Lite tidsskillnad och ganska många hundralappar billigare. I like :D


Nu ska jag äta lite frukost :)


Haj haj! 

Presentation


Hej! Jag heter Malin Nilsson och bor i Uppsala.

På min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Nedräkning till studenten

Omröstning

Min blogg?
 Ogillar
 Gillar

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards