maaalinnilssson

Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av malin nilsson - 23 augusti 2010 17:38

Nu tänkte jag passa på att lägga upp lite bilder från dom gångna dagarna :) det är så jäkla krångligt att lägga in bilder från den här mobilen men nu har jag inte riktigt något annat för mig :P


   En jätte söt liten kyckling vi har nere i hönshuset nu :) Ser precis ut som att den har sminkat sig runt ögonen :)   Så här mkt har Julia och jag att göra i skolan på dagarna XD Vet inte om nån är nån stjärna på att rita :P   En pytteliten sköldpadda hemma hos Britta när vi var där på studiebesök! När den blir vuxen kommer den väga runt 5 kg.   Ellie och Lina fick posera lite när jag hade tråkigt i dag :P   

Av malin nilsson - 23 augusti 2010 11:59

Blev så trött på den heta sommarn.
trött på bilderna i stan'
trött på Olssons skor och Kvarnen
trött om natten, trött på dan'

Trött på all valproganda, lika billig som reklam
ja, "vi vill ha ett bättre Sverige". Åh fan!




Sitter och läser på alla partiers hemsidor... Fan vad svårt det är att bestämma sig. Alla partier har något man gillar och något man inte gillar. Skulle vara lite intressant att se hur det blir om SD kommer in i riksdagen. Då blir det nog liv i grytan. Men vad vet jag?? Jag har inte vart så värst intresserad heller, så jag har lite läsning att ta ikapp. Tycker att skolorna kunde informera lite bättre. Känns som om det är många ungdomar som inte vet ett skvatt av vad dom röstar på, och så är det nog många som styrs av vad föräldrarna röstar på..


Nej nu ska jag plocka fram lite lunch till pappa. Så ska jag fortsätta mitt funderande senare...


Hej så länge :)









Presentation


Hej! Jag heter Malin Nilsson och bor i Uppsala.

På min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Nedräkning till studenten

Omröstning

Min blogg?
 Ogillar
 Gillar

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards