maaalinnilssson

Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av malin nilsson - 11 augusti 2010 20:13

Senaste dagarna har jag pluggat som en dåre och visst var det värt det nu! Så jäkla skönt att ha skrivningen klar!


Uppkörningen börjar kl. ett i morgon i Västerås så jag och pappa ska köra dit några timmar innan och snurra lite så man får upp flåset. Jag tog en körlektion igår och han sa att jag hade förbättrat mig mycket sen sist jag körde (för typ 4 månader sen?) så det kändes riktigt bra! Bara några små grejer som jag skulle tänka på. Jag hoppas på det bästa och att den jag kör med är på bra humör!


Ikväll ska jag inte tänka på nånting alls som har med körkort och bilar att göra. Ikväll är det ryggläge i soffan. Ska äntligen titta på Avatar! Har längtat sjukt mycket after att se den! Har höga förväntningar men vi får se :)!


Tjena mors!

Presentation


Hej! Jag heter Malin Nilsson och bor i Uppsala.

På min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Nedräkning till studenten

Omröstning

Min blogg?
 Ogillar
 Gillar

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards