maaalinnilssson

Alla inlägg den 5 augusti 2010

Av malin nilsson - 5 augusti 2010 14:06

Idag är det toppen väder! Jag la mig ute på balkongen direkt när jag vaknade! Hur skönt som helst! Men det var så sjukt mkt flugor där! Sen när jag började kolla så ligger det en död fågel bredvid mig! Tur att jag är förkyld säger jag bara! Fy vad äcklig den var!


Sen hjälpte jag pappa att fylla upp några säckar med hönsfoder och packade ner några kycklingar i lådor och så åkte vi över till Gudrun med allting. Shit vilken jäkla tant det där är! Hon har typ 5 växthus, hur mkt grönsaksland och massa höns. Förstår inte hur hon orkar?!


I morgon ska jag Linn, Julia och Sara åka till Öregrund på roslagsloppet. Kommer bli hur mysigt som helst tror jag! Hoppas bara att det är fint väder!


Nu ska jag städa lite på mitt rum.


See ya!

Presentation


Hej! Jag heter Malin Nilsson och bor i Uppsala.

På min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Nedräkning till studenten

Omröstning

Min blogg?
 Ogillar
 Gillar

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards