maaalinnilssson

Alla inlägg den 3 augusti 2010

Av malin nilsson - 3 augusti 2010 23:39

Ohh! Vad den här dagen inte är rolig alls... Jag är på mitt allra sämsta humör. 


Nu ska jag ta en lång dusch, äta alvedon och hoppas på att jag mår bättre i morrn. Förkylning, feber och halsont är inte min visa...


Laters!

Av malin nilsson - 3 augusti 2010 20:03

Åh vad jag hatar att vara sjuk! Halsen värker, huvudet dunkar och feber. Blää... Fast jag har inte varit sjuk sen i November så det är väl på tiden kanske?? Men varför just den här veckan? Vill vara med och fiska kräftor i morgon men då kommer jag nog ligga sjuk i veckor... Nej jag blir nog hemma i sängen hela dagen.


På fredag vill jag vara frisk för då åker jag, Linn, Julia och Sara och gör Öregrund osäkert. Kommer bli riktigt skoj där känner jag på mig! Och på lördag blir det kräftskiva! Yummie!


Har drömt samma dröm flera gånger per natt och när jag vaknar så gråter jag... 5 år går fort men saknaden är fortfarande lika stor...

Presentation


Hej! Jag heter Malin Nilsson och bor i Uppsala.

På min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Nedräkning till studenten

Omröstning

Min blogg?
 Ogillar
 Gillar

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards