maaalinnilssson

Alla inlägg den 1 augusti 2010

Av malin nilsson - 1 augusti 2010 17:39

Varför går söndagarna så sjukt långsamt??


Jag saknar mina flickor jätte mkt!


     

Av malin nilsson - 1 augusti 2010 13:58

Finns absolut inget att göra i dag! Var och jobbade i morse och sen lämnade jag tillbaks nycklarna till kyrkan. Så skönt att inte jobba något mer i sommar! Men nu sitter jag och försöker hitta på något att göra. Skulle behöva plugga lite körkorts teori men det är så tråkigt! 


Sara ville träffas i dag men sen ringde hon och sa att vi inte kunde. Kommer inte ihåg varför men det var säkert en bra anledning. Vi sa att vi skulle gå ut och äta en kväll i veckan i stället.


Jag längtar till skolan börjar nu. Då händer det iaf något på dagarna. Och så ska det bli kul att träffa alla i skolan! Många jag saknat och kanske inte saknat men ja så är det :P.


Nej nu ska jag hitta på något annats skojigt!

Presentation


Hej! Jag heter Malin Nilsson och bor i Uppsala.

På min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Nedräkning till studenten

Omröstning

Min blogg?
 Ogillar
 Gillar

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards